Home

Registratie van externe bezoekers en medewerkers aan de VUB

[id : 112] [11/02/2014] [hits : 57134]

en  

Externe bezoekers en medewerkers kunnen een VUB e-mailadres en NetID bekomen op voorwaarde dat ze bekend zijn bij de VUB administratie.

Registratie door de Personeelsdienst

Om geregistreerd te worden als externe medewerker aan de Vrije Universiteit Brussel moet uw diensthoofd of promotor een aanvraag indienen bij de personeelsdienst.

Het formulier hiervoor is te vinden door in te loggen op het Intranet van de Dienst Personeel.

http://aivpc41.vub.ac.be/DP/wijzerformulieren/InlichtingsformExterneMedewerkers.php

Registratie door het Rekencentrum

Uitzonderlijk is het ook mogelijk om in de gebruikersdatabank van het Rekencentrum opgenomen te worden. Hiervoor vult uw diensthoofd het IDS-registratieformulier in.

http://www.vub.ac.be/BFUCC/doc/ids/ids-reg-form.html

Als het formulier is ingevuld, drukt men de resulterende brief af, laat deze ondertekenen door het diensthoofd van de VUB dienst waar men werkt, en stuurt men deze brief op naar het Rekencentrum (het precieze adres staat op de brief).

Eens de registratie door het Rekencentrum is gebeurd, ontvangt men via e-mail de details hoe men de computerrekening en het e-mail adres kan activeren.

Opgelet: Indien u enkel bij het Rekencentrum bekend bent, zullen tal van applicaties zoals het VUB Intranet, toegang tot de EZproxy service, etc. niet werken

Peter Van Rossem - helpdesk@vub.ac.be

http://www.ulb.ac.be/wserv2_oratio/oratio?f_context=fiches&language=en&noteid=112&f_type=view

: :: ::: ::::