Home

ICT-Helpdesk neemt nieuwe tool in gebruik: Service Now

[id : 369] [13/06/2017] [hits : 54123]

en  

Sinds 31 mei maakt het VUB ICT departement gebruik van een nieuwe applicatie voor het opvolgen van gebruikersvragen en -problemen: Service Now. Lees meer...

Service Now is een online tool met een uitgebreide kennisdatabank vol veelgestelde vragen en laat toe al uw eventuele problemen te loggen. In de nabije toekomst wordt de site bovendien uitgebreid met de mogelijkheid zaken te bestellen.

Het adres van de site is

http://vub.service-now.com

Service Now is dé webbestemming voor al je ICT-vragen. Maar u kan VUB ICT natuurlijk ook bereiken via e-mail en telefoon:

Telefoon: 02- 629 37 37 (van 09.00 u tot 17.00 u)
E-mail: helpdesk@vub.ac.be


Over de ICT-Helpdesk

De ICT-Helpdesk is een aanspreekpunt waar we door een geïntegreerde aanpak zo veel mogelijk expertise beschikbaar stellen van VUB personeelsleden en studenten met ICT-problemen.

Vaak gestelde vragen zijn gedocumenteerd in onze Kennisdatabank. Andere problemen kan u ons melden via het online Service Portaal. We bezorgen u dan zo snel mogelijk een antwoord.

Uiteraard zijn we ook telefonisch bereikbaar tussen 9 uur en 17 uur op het nummer 02-629.3737. Mailen kan ook, ons e-mail adres is helpdesk@vub.ac.be.

De ICT-Helpdesk streeft naar een optimale dienstverlening, maar dit is helaas niet altijd mogelijk. Heeft u suggesties, opmerkingen of klachten aangaande onze werking dan kan u hiervoor altijd terecht bij Veerle De Rademaeker, de IT Service Desk manager.


http://webnotes.vub.ac.be/&noteid=369

: :: ::: ::::