Welkom op onze Online-Helpdesk
Het doel van onze kennis-databank is een contactpunt aan te bieden aan de gebruikers op de universiteit waar zij terechtkunnen met computer- en technologie-gerelateerde vragen.
De Helpdesk wordt bemand tijdens de kantooruren van 09:00 tot 17:00. Soms zal je van ons ook een antwoord buiten deze uren ontvangen, maar dat kunnen we niet altijd garanderen. En tijdens het middaguur tussen 12:00 en 13:30 gaan we onze boterhammetjes opeten, dus dan zij we ook niet altijd beschikbaar.
Onze online-Helpdesk is wel altijd actief, je kan in de WebNotes zoeken of je probleem al eerder beschreven werd. Je kan meteen van start gaan op de referenties lager, of via het zoekkadertje rechts boven. Heb je nog andere vragen ? Die kan je ons opsturen via ons vragenformulier dat je zal tegen komen bij het doorbladeren van deze website.
|
WebNotes
De WebNotes bieden je onmiddellijk een gebruikervriendelijke toegang tot de kennis die de Helpdesk in de loop der jaren heeft verzameld. Je kan ze op verschillende manieren raadplegen, per categorie, trefwoord, datum, FAQ, ...